تایتل قالب
آموزش بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی به زبان ساده


یک آموزش وردپرس برای مبتدیان: اولین سایت خود را در 10 مرحله ایجاد کنید

 

اولین باری که وارد داشبورد وردپرس می شوید ، نمی توانید از اینکه چقدر ساده به نظر می رسد شگفت زده شوید. یک نوار کناری مدیریت در سمت چپ. یک رابط تمیز برای کار در مرکز. اعلان ها در بالا. در ادامه با آموزش وردپرس آکادمی وبکیما همراه ما باشید.

اما هنگامی که شروع به حفر کردن عمیق تر در وردپرس کردید ، ممکن است در هنگام عمیق تر شدن در لایه های عملکرد در سیستم مدیریت محتوا احساس غرق شوید.

بنابراین ، اجازه دهید مراحل عملی را در اینجا صحبت کنیم.

برای شروع کار در وردپرس و پایان دادن به وب سایتی که برای تحت تأثیر بازدید کنندگان مستقیم از دروازه آماده است ، چه کاری باید انجام دهید؟ و چگونه می توانید حتی بدون تجربه قبلی در وردپرس این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؟ آموزش وردپرس زیر شما را با تمام مراحل لازم در راه اندازی اولین سایت وردپرس شما طی می کند.

  • مرحله 1: دامنه را انتخاب کنید
  • مرحله 2: خرید میزبانی وب و دامنه
  • مرحله سوم: وردپرس را نصب کنید
  • مرحله 4: یک موضوع وردپرس پیدا کنید
  • مرحله 5: تم وردپرس خود را نصب کنید
  • مرحله ششم: موضوع وردپرس خود را پیکربندی کنید
  • مرحله 7: صفحات اول خود را منتشر کنید
  • مرحله 8: ایجاد یک منو
  • مرحله 9: تنظیمات وردپرس خود را پیکربندی کنید
  • مرحله 10: افزونه های اساسی وردپرس را نصب کنید

آموزش وردپرس برای مبتدیان: گام به گام

قبل از اینکه حتی وارد WordPress شوید ، برای یافتن خانه ای برای آن باید کارهایی انجام دهید. بنابراین ، بیایید با مراحل لازم برای مقابله با خارج از وردپرس شروع کنیم و بعد از تنظیم همه ما ، داخل سکو حرکت کنیم.

مرحله 1: دامنه را انتخاب کنید

این یک دامنه وب است:

این سایت به عنوان URL در نوار آدرس بازدید کنندگان شما هنگام بازدید از سایت وردپرس شما خدمت می کند. اطمینان حاصل کنید که:

  • نسبتاً کوتاه
  • به راحتی قابل یادآوری و تایپ کردن است
  • با نام تجاری شما مطابقت دارد یا مستقیماً با آن در ارتباط است

مگر اینکه دامنه ای را برای وب سایت خود خریداری کرده باشید ، بهتر است هنگام خرید برنامه میزبانی وب خود این کار را انجام دهید (به خصوص که برخی از برنامه ها دامنه رایگان را شامل می شوند).

تا زمانی که هیچ کس نامی را قبلاً اعلام نکرده باشد ، شما همچنین می خواهید دامنه سطح بالا (TLD) را انتخاب کنید. A TLD پسوندی است که شما به آدرس اینترنتی مانند .com ، .edu ، .biz ، و غیره وصل می کنید حتی در صنایع خاص و همچنین بر اساس موقعیت جغرافیایی شما (مانند .uk و .eu) در دسترس است. Google در مورد TLD های مختلفی که می توانید انتخاب کنید ، یک جمع بندی کاملاً خوب دارد.

مرحله 2: خرید میزبانی وب و دامنه

میزبانی وب دقیقاً همان چیزی را که می گوید: «میزبان» وب سایت ها می کند. به عبارت دیگر ، شرکت های میزبان وب وب سرورهای غول پیکر مستقر در مراکز داده در سراسر کشور (و بعضاً در جهان) را مالک و مدیریت می کنند.

در این وب سرورها قرار دارد که وب سایتهایی مانند شما در آن نشسته اند ، بنابراین شما مجبور نیستید خودتان هیچ یک از فناوری های سرور را خریداری یا مدیریت کنید. شما به این شرکتها پرداخت می کنید که مبلغی برای اجاره ماهانه یا سالانه برای فضا و پهنای باند بر روی سرور است. سپس می توانید بر ساخت وب سایت خود در وردپرس تمرکز کنید.

از نظر انتخاب یک برنامه میزبانی ، باید به آنچه که در واقع می خواهید با وب سایت خود انجام دهید فکر کنید.

  • ایجاد یک شرکت کوچک داخلی و داخلی؟ میزبانی WordPress.com باید خوب باشد.
  • وبلاگ را اجرا می کنید؟ میزبانی مشترک مکان خوبی برای شروع است.
  • راه اندازی یک مشاغل جدید تجاری و آیا می خواهید منجر و یا پرداختی را جمع کنید؟ میزبانی ابر یک انتخاب هوشمندانه است.
  • اگر پیش بینی می کنید که ترافیک سنگین برای شرکت تجاری یا تجارت الکترونیکی تأسیس شده آغاز شود ، پس از آن با VPS بروید.

هنگامی که ترافیک سنگین را شروع کردید و فعالیتهای زیادی را از طریق سایت خود انجام می دهید ، ممکن است بخواهید به سمت میزبانی مدیریت شده WordPress بروید . برای شروع ، با یکی از گزینه های بالا بروید.

وردپرس در مورد شرکت هایی که نه تنها با وب سایت های وردپرس خوب کار می کنند ، بلکه برنامه های میزبانی مناسب را ارائه می دهند ، توصیه های محکمی را ارائه نمی دهد. اگر این اولین وب سایت شماست ، پیشنهاد می کنم با یکی از این موارد شروع کنید.

ثبت نام برای میزبانی وب آسان است - مثل خرید هرگونه نرم افزار یا خدمات دیگر. فقط اطمینان حاصل کنید که نام دامنه خود را همزمان خریداری کنید. و در صورت وجود ، به خودتان یک گواهی SSL بدهید تا امنیت را هنگام حضور در آن تقویت کنید.

اطلاعات حساب و پرداخت خود را وارد کنید ، جزئیات برنامه میزبانی وب و خرید دامنه خود را بررسی کنید و حساب جدید خود را ایجاد کنید.

مرحله سوم: وردپرس را نصب کنید

چندین روش وجود دارد که می توانید وردپرس را نصب کنید. با این حال ، بیشتر ارائه دهندگان میزبانی وب یک فرآیند نصب با یک کلیک آسان را برای شما فراهم می کنند که کل فرآیند را ساده می کند.

با استفاده از BlueHost به عنوان نمونه ، مواردی است که شما باید انجام دهید:

ابتدا وارد حساب میزبانی وب جدید خود شوید:

سپس به داشبورد میزبان وب خود خواهید رسید:

مگر اینکه شما یک توسعه دهنده وب فصلی باشید که راه خود را در اطراف یک صفحه کنترل می داند و پیکربندی راحت تنظیمات پی اچ پی و ایمیل را امکان پذیر است ، می توانید اکثر موارد موجود در اینجا را نادیده بگیرید. آنچه می خواهید به جای آن جستجو کنید دکمه ای است که می گوید: "نصب WordPress":

آنها ممکن است سعی در ارائه خدمات نصب پیشرفته داشته باشند ، اما نیازی به این امر نیست. به سادگی دستورالعمل های نصب وردپرس را دنبال کنید.

پس از اتمام نصب و ایجاد اعتبارنامه ورود به WordPress ، زمان آن است که وارد شوید. در اینجا ظاهر صفحه ورود به سیستم سرپرست شما به شرح زیر است:

مگر اینکه دامنه ورود به سیستم خود را تغییر دهید (که در نهایت به دلایل امنیتی باید آن را تغییر دهید ) ، ورود مدیر شما در www.yourdomainname.com/wp-login.php واقع خواهد شد .

مرحله 4: یک موضوع وردپرس پیدا کنید

ممکن است شما وسوسه شوید که از طریق تنظیمات و صفحات مختلف در منوی وردپرس شروع به مسواک زدن کنید ، اما اکنون این کار را نگه دارید. اولین کاری که شما باید در اینجا انجام دهید پیدا کردن موضوعی برای سایت شماست.

یک موضوع وردپرس یک الگوی رابط از پیش طراحی شده و از پیش کدگذاری شده برای وردپرس است. در اصل ، این مشکل (و پول) شما را در صرفه جویی در نیاز به طراحی وب سایت شخصی شما از ابتدا یا پرداخت شخص دیگری برای انجام این کار برای شما موجب می کند.

هنگامی که برای اولین بار وارد WordPress می شوید ، وردپرس به طور خودکار آخرین موضوع خود را به سایت شما اختصاص می دهد.

استفاده از این مضمون هیچ مشکلی ندارد ، به خصوص که توسط توسعه دهندگان WordPress ساخته شده است. با این حال ، این یک موضوع بسیار اساسی است و اگر می خواهید کاری بیشتر از وبلاگ انجام دهید یا یک سایت ساده برای یک تجارت محلی ایجاد کنید ، مفید نخواهد بود.

اگر می خواهید از یک موضوع وردپرس استفاده کنید که بهتر برای طاقچه شما کار می کند ، نترسید که به اطراف خود نگاه کنید و بهترین و قابل اطمینان ترین موضوع وردپرس را برای اهداف خود پیدا کنید.

به خاطر داشته باشید که هر موضوع نیاز به پیکربندی خاصی دارد. همچنین ، هر موضوع به همان روش کار نمی کند. برخی از ویرایشگر متن اصلی استفاده می کنند (که شبیه به صفحه خالی در Microsoft Word است) در حالی که برخی دیگر از سازنده صفحه یا ویرایشگر تصویری استفاده می کنند. بنابراین ، تغییر مکان از یک موضوع به موضوع دیگر ، شما را مجبور می کند اگر یا هنگام ایجاد سوئیچ ، کمی کار را انجام دهید. اگر می خواهید از دردسرهای احتمالی خود صرفه جویی کنید ، پس از پیدا کردن تم های مناسب وردپرس برای سایت خود ، به مراحل بعدی بروید.

مرحله 5: تم وردپرس خود را نصب کنید

وقتی آن مضمون کامل وردپرس را پیدا کردید ، وقت آن است که آن را در وردپرس نصب کنید.

مضامین رایگان وردپرس
اگر از یک موضوع رایگان از مخزن وردپرس استفاده می کنید ، این کارهایی است که شما باید انجام دهید:

در داخل WordPress ، به برگه Appearance بروید و روی "مضامین" کلیک کنید.

در بالای صفحه ، روی "افزودن جدید" کلیک کنید. این کار شما را از درون WordPress به مخزن WordPress سوق می دهد. از این گزینه استفاده کنید بنابراین نیازی به نصب دستی نیست.

هنگامی که در انبار هستید ، جستجوی موضوع وردپرس مورد نظر خود را انجام دهید. روی آن کلیک کنید و بر روی دکمه "نصب" کلیک کنید.

پس از اتمام نصب ، باید آن را فعال کنید تا در سایت وردپرس منتشر شود. بر روی "فعال سازی" کلیک کنید (در همان نقطه ای که دکمه "نصب" بود) و منتظر باشید تا شما را به داشبورد اصلی وردپرس برگرداند.

مضامین حق بیمه وردپرس
اگر تصمیم به خرید یک تم برتر وردپرس گرفتید ، این روند متفاوت خواهد بود زیرا توسعه دهندگان موضوع شخص ثالث و بازارها مستقیماً با وردپرس همگام نمی شوند. در اینجا کارهایی که شما باید انجام دهید:

به صفحه تم وردپرس خود بروید و پرونده را خریداری کنید. پس از انجام این کار ، به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید پرونده تم را بارگیری کنید. چیزی شبیه به این خواهد بود:

اگر گزینه ای برای آن وجود دارد ، "Installable WordPress Files Only" را بارگیری کنید. این به شما یک پوشه فشرده شده را می دهد که می توانید مستقیماً در وردپرس بارگذاری کنید.

برای این کار ، به WordPress برگردید ، برگه Appearance را پیدا کنید و به "موضوعات" بروید. در بالا روی "افزودن جدید" کلیک کنید. فقط ، این بار گزینه "بارگذاری موضوع" را انتخاب می کنید.

فایل zip را از رایانه خود انتخاب کرده و بر روی Install Now کلیک کنید. با بارگذاری طرح جدید خود در WordPress ، اکنون می توانید آن را در سایت فعال کرده و منتشر کنید.

مرحله ششم: موضوع وردپرس خود را پیکربندی کنید

پس از فعال سازی ، می خواهید مدتی را برای پیکربندی موضوع خود صرف کنید. می توانید این کار را در زیر برگه Appearance انجام داده و سپس بر روی "شخصی سازی" کلیک کنید.

در نهایت ، این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید چه مقدار یا کمی از مضمون شما می خواهید سفارشی کنید. با این حال ، شما باید حداقل مدتی را برای گذر از هر یک از ماژول ها انجام دهید و خود را با آنچه که قدرت تغییر آن را دارید ، آشنا کنید.

هویت سایت نکته مهمی برای پر کردن آن است ، بنابراین حتماً ابتدا به آن توجه کنید.

Colors به ​​شما امکان می دهد تا سایت خود را در پالت رنگ نام تجاری خود (در صورت داشتن) به روز کنید.

ابزارک به شما امکان می دهد تا محتوای خود را به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

و منوها به ناوبری سایت شما اشاره می کنند - چیزی که من در مرحله 8 می خواهم آن را پوشش دهم ، بنابراین هنوز هیچ کاری برای انجام این کار وجود ندارد.

مرحله 7: صفحات اول خود را منتشر کنید

دو نوع "صفحه" وجود دارد که می توانید برای وب سایت خود ایجاد کنید:

1. صفحه


این صفحات وب سنتی هستند که در ناوبری اصلی یک سایت وجود دارند. صفحه درباره ، صفحه تماس و صفحات خدمات فردی همه با استفاده از ویژگی صفحه در وردپرس ساخته می شوند.

2. ارسال


اینها "صفحه" پست وبلاگ هستند که فقط در وبلاگ در وب سایت شما وجود خواهند داشت ، مگر اینکه شما صفحه اصلی را به عنوان منبع وبلاگ معرفی کنید (من در مرحله 9 در مورد آن صحبت خواهم کرد).

حال نکته جالب در مورد وردپرس این است که رابط بدون توجه به ایجاد صفحه یا ارسال ، سازگار است. تنظیمات مختلفی وجود دارد که باید برای هر یک از آنها استفاده کنید ، اما منطقه اصلی که در آن کار می کنید یکسان است ، که باعث می شود آن به یک فضای کاری تبدیل شود که به راحتی از آن استفاده کنید.

البته اگر در موضوعی کار می کنید که از یک صفحه ساز یا یک ابزار سازنده بصری برای ایجاد محتوا استفاده می کند ، این موضوع کمی متفاوت به نظر می رسد.

یک ابزار سازنده صفحه به شما امکان می دهد "سایت" خود را در WordPress ایجاد کنید. پس از ایجاد بلوک ، می توانید آنها را با محتوای مربوطه جمع کنید.

یک ابزار سازنده بصری به همین ترتیب کار می کند به شما امکان می دهد بلوک های محتوا را برای سایت خود ایجاد کنید - با این وجود این کار را در قسمت جلوی سایت واقعی انجام می دهد تا بتوانید تغییرات خود را در زمان واقعی مشاهده کنید. تعداد زیادی سازنده صفحه کشیدن و رها کردن وجود دارد ، اما در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما وجود دارد .

صرف نظر از اینکه از ابزار ابزاری برای ایجاد محتوای وردپرس استفاده کرده است ، زمان آن است که محتوا را برای سایت خود ایجاد کنید.

اگر وبلاگ خود را اجرا می کنید ، ابتدا نوشتن اولین پست های خود را شروع کنید. هنگامی که دکمه Publish را بزنید ، وبلاگ های شما در صفحه وبلاگ تعیین شده به صورت زنده پخش می شوند.

برای یک وب سایت سنتی ، احتمالاً می خواهید صفحات زیر را ایجاد کنید:

  • صفحه نخست
  • درباره صفحه
  • صفحه خدمات یا محصولات
  • صفحه تماس با ما

با رشد وب سایت شما ، می توانید صفحات دیگری ایجاد کنید. در حال حاضر ، آنها کافی خواهند بود. برخی از مطالب را در مورد آنها به دست بیاورید ، صفحات را منتشر کنید و سپس بیایید در یافتن آنها به وب سایت خود تلاش کنیم.

مرحله 8: ایجاد یک منو

در حالی که وقتی دکمه "Publish" را روی یک Post زده اید و مستقیم به وبلاگ شما می رود ، اگر می خواهید یک صفحه به ناوبری سایت (یا فهرست) شما اضافه شود.

بنابراین ، اولین کاری که باید بکنید ایجاد صفحات برای سایت شماست (که در مرحله 7 انجام دادید).

در مرحله بعد می خواهید به برگه Appearance بروید و "منوها" را انتخاب کنید. اینجاست که ناوبری سایت خود را ایجاد و مدیریت خواهید کرد.

اتفاقات زیادی در اینجا رخ می دهد ، بنابراین بیایید این کار را یکباره انجام دهیم.

ابتدا بیایید به کشویی انتخاب منو بپردازیم.

اگر نیازی به منو مگا یا گزینه های منو چندگانه در سایت خود نداشته باشید ، به احتمال زیاد در اینجا حتی انتخاب دیگری نخواهید داشت. با این حال ، اگر موضوع شما به طور خودکار منوهای ثانویه یا پاورقی را برای شما ایجاد می کند ، حتماً یکی را انتخاب کنید که در واقع می خواهید در اینجا ایجاد یا ویرایش کنید.

در مرحله بعد ، به گزینه های نوار کناری می پردازیم.

با گسترش این برگه ها ، به شما صفحات ، پست ها و انواع دیگری از مطالب موجود در سایت شما ارائه می شود (به همین دلیل باید قبل از انجام این مرحله حداقل در مرحله 7 شروع کنید). در بیشتر قسمت ها ، برای ایجاد منوها در داخل صفحات کار می کنید. با این حال ، اگر پیوندهای سفارشی یا انواع محتوا دیگری دارید که می خواهید به پیمایش اضافه کنید ، بدانید که این ابزار به شما امکان می دهد چنین اتفاقی بیفتد.

اکنون زمان آن رسیده است که منو خود را ایجاد کنید.

به منظور نمایش صفحات در قسمت منوی ساختار ، روی کادر تأیید کنار صفحه (یا صفحات) مورد نظر برای افزودن به ستون کناری کلیک کنید. سپس بر روی دکمه "افزودن به منو" کلیک کنید. می توانید آن صفحات را در زیر ساختار منو نشان دهید.

با استفاده از این رابط ، اکنون می توانید صفحات خود را بکشید و رها کنید و منوی خود را طراحی کنید تا به دلخواه ظاهر شود. علاوه بر قرار دادن صفحات به ترتیب دلخواه ، می توانید سلسله مراتب نیز ایجاد کنید. بنابراین، اجازه دهید می گویند شما می "نمونه کارها" به نظر می رسد تنها زمانی که ماوس کسی که بیش از برگه درباره سادگی که صفحه بکشید به سمت داخل به طوری که آن را به یک می شود زیر قلم داده :

همچنین می توانید برچسب های صفحه را که در پیمایش ظاهر می شوند ، تغییر دهید. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما در WordPress به صفحه "Portfolio" خوانده اید تا کارمندان شما بدانند که نمونه هایی از کار شما را در کجا قرار دهند. با این حال ، در سمت مشتری وب سایت ، فکر می کنید اگر صفحه را به عنوان "نمونه کار" نامیدید ، واضح تر خواهد بود. می توانید اینجا را تغییر نام دهید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم جعبه تنظیمات منو در پایین است.

اگر می دانید که به طور مرتب صفحات جدیدی را به وب سایت خود اضافه می کنید و نمی خواهید هر بار این روند را تکرار کنید ، می توانید با کلیک بر روی گزینه "به طور خودکار صفحات جدید سطح بالا به این منو" کلیک کنید تا ساده شود. روند.

وقتی تنظیم منوی خود را تمام کردید ، تغییرات خود را ذخیره کنید.

مرحله 9: تنظیمات وردپرس خود را پیکربندی کنید

من معمولاً به کاربران جدید وردپرس توصیه می کنم که تنظیمات تنظیمات را تا این مرحله از روند ترک کنند. بسیاری از تنظیمات ارائه شده توسط WordPress موارد مرتبط با صفحات و پست های شما را کنترل می کند ، و این لزوماً چیزی نیست که شما درک کنید تا زمانی که آنها را برای سایت خود ایجاد نکنید.

بنابراین ، اکنون که این کار را انجام داده اید ، وقت آن رسیده است که تنظیمات خود را یک به یک انجام دهید و مطمئن شوید که سایت وردپرس شما پیکربندی شده است تا دقیقاً همانطور که می خواهید کار کنید.

عمومی

  • عنوان سایت: این همان چیزی است که هنگام ورود به سایت شما در تب مرورگر شخصی ظاهر می شود.
  • Tagline: با ایجاد محتوا برای صفحه اصلی خود می توان آن را تغییر داد ، بنابراین این یک قسمت مورد نیاز نیست.
  • آدرس وردپرس: این آدرس اینترنتی سایت اصلی شما است.
  • آدرس سایت: برای بیشتر شما ، این آدرس با وردپرس مطابقت دارد. با این حال ، اگر شما در حال تنظیم چیزی مانند Multisite هستید که به هر سایت نیاز دارد که زیر دامنه خود را داشته باشد ، آن را در اینجا مشخص می کنید.
  • آدرس ایمیل: این برای سرپرست اصلی سایت شما است ، بنابراین آنها می توانند کلیه اعلان های مربوط به آن را دریافت کنند.
  • عضویت: اگر می خواهید افراد برای به روزرسانی در سایت شما مشترک شوند ، روی این کادر کلیک کنید.
  • نقش پیش فرض کاربر جدید: این را در مشترک یا مشتری نگه دارید تا آنها نتوانند به باطن سایت شما دسترسی پیدا کنند.

بقیه اطلاعات مربوط به تنظیمات تاریخ و زمان است.

نوشتن

  • دسته پیش فرض ارسال: اگر وبلاگ خود را در سایت خود قرار می دهید ، در نهایت باید به اینجا بیایید و دسته "دستهبندی نشده" را حذف کنید. می خواهید هر پست جدید به یک دسته اختصاص یابد و حذف تنظیم پیش فرض باعث می شود در آینده این کار را برای خود راحت تر کنید.
  • قالب پیش فرض ارسال: در اکثر موارد ، "استاندارد" کافی است ، مگر اینکه از وبلاگ خود برای به اشتراک گذاری گالری های ویدیویی ، صوتی یا تصویر استفاده کنید.
  • ارسال از طریق ایمیل: اگر می خواهید پیام های WordPress را بنویسید و به سایت خود ایمیل ارسال کنید (که من توصیه نمی کنم) ، می توانید این تنظیم را در اینجا فعال کنید.
  • خدمات به روز رسانی: این زمینه را ترک کنید مگر اینکه شما یک وبلاگ خصوصی داشته باشید و نمی خواهید مردم وقتی محتوای جدید در دسترس دارید بدانند.

خواندن

  • صفحه اصلی شما: هنگام راه اندازی سایت در وردپرس ، دو گزینه دارید. می توانید صفحه اصلی خود را به عنوان صفحه اصلی وبلاگ خدمت کنید ، به این ترتیب بازدید کنندگان ابتدا با "آخرین ارسال های شما" روبرو می شوند. یا می توانید یک وب سایت تمام عیار ایجاد کنید و بگذارید "صفحه استاتیک" که ایجاد کرده اید به عنوان صفحه اصلی باشد.
  • یک صفحه استاتیک: اگر این گزینه دوم را انتخاب کنید ، باید صفحه ای را به عنوان صفحه اصلی خود انتخاب کنید و یک صفحه برای نمایش خودکار پست های خود باشد.
  • صفحات وبلاگ حداکثر نشان می دهد : اگر خلاصه ای از پست های وبلاگ خود را نشان می دهید (گزینه زیر را مشاهده کنید) ، می توانید حداکثر 10 ارسال در هر صفحه را نشان دهید. اگر متن کامل را نشان می دهید ، سعی کنید این موضوع را در 3 پست محدود کنید.
  • فیدهای سندیکا جدیدترین ها را نشان می دهند : هنگامی که وبلاگ شما در فید RSS (سندیکایی) شخصی ظاهر می شود ، این تنظیم به شما این امکان را می دهد تا چند پست اخیر را که در ابتدا مشاهده خواهید کرد ، انتخاب کنید.
  • برای هر مقاله در یک فید ، نشان دهید: تصمیم خود را در اختیار شما قرار داده است ، اگرچه فکر می کنم خلاصه ای برای بهبود نگاه کلی در فید صفحه اصلی وبلاگ است. همچنین این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند که از طریق صفحه دیگری کلیک کنند و از آن بازدید کنند (که برای SEO مفید است).
  • قابلیت مشاهده موتور جستجو: مگر اینکه وب سایت شما خصوصی باشد ، این کادر را بررسی نکنید.

بحث

  • تنظیمات پیش فرض مقاله: اولین تنظیم مربوط به اعلان های بک لینک است . تنظیم دوم مربوط به پینگ بک ها و پیگیری ها است . مورد سوم مربوط به اجازه دادن نظرات در وبلاگ شما است .
  • سایر تنظیمات نظر: اگر می خواهید بازدید کنندگان نظر خود را ترک کنند ، می توانید شرایط لازم را در مورد افرادی که هستند و همچنین نحوه نمایش نظرات تعیین کنید.
  • هر زمان به من ایمیل بزنید: اقامت با افرادی که وقت خود را برای اظهار نظر در مورد محتوای شما می گیرند چیز خوبی است. این موارد را بررسی کنید تا راحت تر بتوانید در بالای آن بمانید.
  • قبل از اینکه نظر شما ظاهر شود: اگر نگران هرزنامه یا نظرات سوء استفاده کننده هستید ، این تنظیمات را به روز کنید.
  • تعدیل نظر / لیست سیاه: شما می توانید به طور مشخص تر تصمیم بگیرید که چه کسی مجاز به ترک نظر است (تا زمانی که تعدیل شود) و چه کسی نیست.
  • Avatars: اگر شما یک سایت عضویت را اجرا نمی کنید که به کاربران امکان ایجاد پروفایل سفارشی کامل را می دهد ، حتما این تنظیمات را به روز کنید تا به بخش نظرات شما کمی شخصیت داده شود.

رسانه ها


اگر یک سایت وردپرس سفارشی طراحی کرده اید ، ممکن است به اندازه فایل های رسانه ای سفارشی نیاز داشته باشید. در استفاده از این تنظیمات می توانید روند بارگذاری و اندازه گیری رسانه را ساده تر کنید. به این ترتیب ، محتوای تصویری به طور خودکار در اندازه های مناسب به صفحات شما می رود و دیگر نیازی نیست که نگران باشید که تنظیمات آن را در نرم افزار طراحی خود یا به خطر انداختن دید تصویر پس از ورود در وردپرس انجام دهید.

مرحله 10: افزونه های اساسی وردپرس را نصب کنید

نصب افزونه های وردپرس آخرین مرحله در روند تنظیم وردپرس است.

از نظر اینکه افزونه WordPress چیست ، این یک نرم افزار است که به وردپرس قلاب می کند. در مورد آنچه انجام می دهد؟ خوب ، افزونه ها می توانند کارهای مختلف زیادی انجام دهند . آنها می توانند به شما کمک کنند:

  • یک منبع رسانه اجتماعی را در سایت خود ادغام کنید.
  • تغییر اندازه و فشرده سازی تصاویر.
  • هرزنامه ها و هکرها را مسدود کنید.
  • ایجاد یک انجمن
  • یک دروازه پرداخت اضافه کنید.
  • سایت خود را ترجمه کنید.
  • و خیلی ، خیلی بیشتر

بنابراین ، چگونه می توانید کدامیک را انتخاب کنید که به آنها نیاز دارید؟

اگرچه وسوسه انگیز است که از طریق مخزن وردپرس که در حال حاضر بیش از 50،000 پلاگین رایگان در آن قرار دارد ، نصب کنید و همه آنهایی که به نظر می رسد بسیار جالب یا ارزشمند باشد را نصب کنید. افزونه های وردپرس مانند هر نوع فایل یا نرم افزاری که در بالای سایت شما لایه می کند قرار دارند. با وزن بیشتر ، بارهای کمتری آهسته تر می آید - و این چیزی نیست که شما برای تجربه کاربری خود بخواهید.

به همین دلیل باید افزونه های خود را عاقلانه انتخاب کنید. برای شروع ، بیایید به موارد ضروری افزونه مورد نیاز هر سایت وردپرس بپردازیم:

  • افزونه های Google Analytics : ردیابی فعالیت بازدید کنندگان در سایت وردپرس شما ضروری است. با این حال ، دریافت پیکسل ردیابی Google Analytics در سایت شما همیشه به این جلو نیست. این افزونه ها از آن مراقبت خواهند کرد.
  • افزونه های SEO : این افزونه ها بسیار عالی هستند زیرا راهنمایی هایی را در مورد کارهایی که باید در هر صفحه انجام دهید یا ارسال می کنند برای بهینه سازی آن برای جستجو فراهم می کنند.
  • افزونه های ذخیره سازی (سرعتی) : مردم دیگر صبر چندانی ندارند و شما نمی خواهید سایت شما این امر را آزمایش کند ، بنابراین به یکی از این افزونه ها نیاز دارید.
  • افزونه های بهینه سازی تصویر : هر وب سایتی از تصاویر استفاده می کند ، چه آنها عکاسی با وضوح بالا و چه عکس های واقعاً جالب و تصاویر موجود در وب هستند. اگر می خواهید سریع نگاه داشته و سریع بارگیری شود ، به یکی از این موارد نیاز دارید.
  • افزونه های امنیتی : با محبوبیت وردپرس در سراسر جهان ، غالباً هدف مشترکی برای هکرها است. یک افزونه امنیتی به شما کمک می کند تا یک دفاع قوی تر در برابر آنها ایجاد کنید.
  • افزونه های فرم تماس با ما : اگر شما سایتی را به وب منتشر می کنید ، مطمئناً می خواهید مردم نه تنها از آن دیدن کنند بلکه از طریق آن با شما درگیر شوند. فرم تماس با ما یک قطعه اساسی است که برای آن تعامل لازم است.
  • افزونه های CRM : اطلاعاتی را که باید در مورد بازدید کنندگان وب سایت خود بدانید پیدا کنید. به عنوان مثال ، با افزونه وردپرس HubSpot ، می توانید تمام صفحاتی را که شخصی بازدید کرده است ، چت زنده با بازدید کنندگان خود هنگام مرور وب سایت شما مشاهده کنید و ایمیل های بازاریابی برای آنها ارسال کنید - و همه اینها به صورت رایگان.

در مورد دریافت این افزونه ها به سایت شما ، این بخش آسان است. این روند تقریباً با نصب موضوع وردپرس یکسان است.

در داخل WordPress ، به سمت Plugins در سمت چپ رفته و گزینه Add New را انتخاب کنید. این امر شما را بدون مجبور کردن سایت خود به مخزن وردپرس سوق می دهد.

پس از داخل شدن ، می توانید یک جستجوی سمت راست افزونه مورد نظر برای نصب را انجام دهید. شما باید این فرآیند را یک به یک برای هر یک از افزونه های خود انجام دهید.

در کنار نام افزونه ، دکمه "نصب اکنون" را مشاهده می کنید. آن را کلیک کنید

پس از اتمام نصب ، صفحه ای مانند این را مشاهده می کنید. روی فعال سازی افزونه کلیک کنید .

برخی از افزونه ها قبل از استفاده از آنها به پیکربندی خاصی نیاز دارند و برای این کار به طور خودکار شما را به صفحه تنظیمات خود هدایت می کنند. سایر پلاگین ها آماده خارج شدن از جعبه هستند. صرف نظر از نوع افزونه ای که به تازگی نصب کرده اید ، می توانید آن را در زیر "افزونه های نصب شده" پیدا کنید:

پلاگین ها به رنگ آبی در حال حاضر فعال می شوند. پلاگین ها به رنگ سفید غیر فعال نیستند. برای فعال کردن یک افزونه ، روی دکمه "فعال سازی" در زیر آن کلیک کنید. برای "غیرفعال کردن" یا "حذف" ، همین کار را انجام دهید. و برای پلاگین هایی که تنظیماتی دارند که می توانید پیکربندی کنید ، در صورت موجود بودن می توانید روی آن دکمه کلیک کنید.

همچنین لازم به ذکر است که برخی از افزونه های شما تب جدید خود را در نوار کناری تولید می کنند. به عنوان مثال WP Smush را بگیرید . اگر تصمیم به استفاده از این افزونه بهینه سازی تصویر گرفتید ، اکنون متوجه خواهید شد که گزینه جدیدی را در نوار کناری خود نصب کرده است:

بنابراین ، حتماً پس از فعال سازی ، به دنبال آن برگه های جدید باشید زیرا آنها دارای تنظیمات و ویژگی های ارزشمندی هستند که می خواهید بلافاصله دسترسی به آنها را شروع کنید.

بسته بندی کردن

وردپرس قهرمان بلامنازع سیستم های مدیریت محتوا است ، به همین دلیل هرگز زمان بهتری برای یادگیری نحوه استفاده از آن وجود نداشته است. فقط در 10 مرحله (و برخی تحقیقات و برنامه ریزی های دقیق) ، می توانید اولین وب سایت وردپرس خود را راه اندازی و راه اندازی کنید! موفق باشی

منابع:

https://premium.wpmudev.org/blog/a-wordpress-tutorial-for-beginners-create-your-first-site-in-10-steps/

https://webkima.com/wordpress-tutorials/


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آموزش بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی به زبان ساده از صفر تا صد

تمامی این آموزش ها تست شده و درحال حاضر درحال استفاده توسط خودم می باشد.


دنبال کنندگان بیانی
پیوندهای روزانه