تایتل قالب
آموزش بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی به زبان ساده



امروزه جدیدترین روش های کسب درامد از طریق اینترنت در خانه ، مربوط به مایینینگ و دنیای ارزهای دیجتال مانند بیت کوین می باشد. همان طور که می دانید حسابی بازار ارز های دیجیتال ، استخراج و کسب درآمد به خصوص توسط ارز دیجیتال بیت کوین داغ شده است و در کل دنیا به سرعت در حال پیشرفت می باشد. به تازگی با یکی از جدیدترین و ساده ترین روش های استخراج (ماینینگ) و کسب درآمد از بیت کوین بدون نیاز به تجهیزات و تنها با یک مرورگر آشنا شده ایم که کاملا رایگان می باشد و روش راحتی برای درآمد دارد. در ادامه قصد داریم این روش را به شما معرفی کنیم. کسب درآمد با مرورگر کامپیوتر و بدون نیاز به هزینه یکی از بهترین روش هایی می باشد که تا کنون به آن برخورد کرده ایم.


با توجه افزایش قیمت دلار و با توجه به اینکه قیمت فعلی بیت کوین به دلار حدود 64000  دلار می باشد . با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که یک بیت کوین حدود 100 میلیون تومان قیمت دارد. خوشبختانه بیت کوین آنقدر معتبر می باشد که به راحتی می توانید آن را به دلار یا تومان تبدیل کنید.

روش جدید استخراج بیت کوین در خانه با مرورگر کاملا رایگان 


در حال حاضر بیش از 2000 ارز دیجیتال در دنیا وجود داره که معرفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیت کوین هست . در حال حاضر قیمت هر بیتکوین حدود 6500 دلار می باشد  چیزی معادل100 میلیون تومان ، که قیمت قابل توجهی می باشد.

ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و به صورت مجازی و با تکنولوژی بلاکچین تبادل و منتقل می شوند . در صورتی که شما بیتکوین داشته باشید می توانید در کیف پول شخصی خودتون یا والت خودتون پول رو نگه داری کنید و هر زمان که خواستید به واحد پولی دیگری تبدیل کنید و یا به افراد دیگر انتقال بدهید.


اما بیتکوین چگونه بدست میاد ؟

1️⃣ راه اول خرید بیتکوین به قیمت روز هستش که بسیار گران هست، مخصوصا با توجه ارزش پول ایران.

2️⃣ راه دوم استخراج بیت کوین یا ماین کردن بیت کوین هست که نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی می باشد و قیمت هر کدام از این دستگاه ها چیزی حدود 20 میلیون تومان می باشد. . هزینه برق برای تولید و استخراج 1 بیت کوین در حال حاضر به بیش از 20 میلیون تومان می رسد. به غیر از از هزینه برق شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری ماینینگ هستید که این تجهیزات در صورتی که بتونید داخل ایران تهیه کنید بسار پر هزینه و گران هستش . به غیر از این مسائل شما نیاز به اینترنت و برق پایدار هستید که در ایران همچین چیزی وجود ندارد.

بنابراین نتیجه می گیریم ماینینگ یا استخراج بیتکوین در ایران برای هر شخصی مقدور و به صرفه نخواهد بود.

اما امروز یک راه بی دردسر و بدون هزینه و رایگان برای ماین کردن بیتکوین به شما آموزش می دهیم . با این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از سی پی یو کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام میشه و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد .

 حالا این سوال پیش می آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر می شود بیتکوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم 100 میلیون تومنی بسیار تفاوت دارند اما با این روش شما می تونید با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصد دریافت کنید.

این سیستم توسط یک مرورگر ساده انجام می شود و هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است . فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده می کنید عملیات استخراج بیتکوین رو فعال کنید.

در حال حاضر این تنها روش رایگان استخراج بیتکوین هستش ، به این نکته توجه کنید که پیشبینی شده قیمیت بیتکوین به 100 هزار دلار در سال جاری خواهد رسید و با توجه به ارزش دلار در کشور ما چه رقم بزرگی خواهد شد. شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هایتان می توانید سرمایه خوبی برای خودتون پس انداز کنید.

روش انجام استخراج بیت کوین

از اینجا  فایل مرورگر را دانلود کنید.

پس از نصب مرورگر و اجرای آن (دقت نمایید که این مرورگر شبیه به مرورگر کروم می باشد ) صفحه ای شبیه به صفحه زیر باز خواهد شد .



تا زمانی که ویندوز را تغییر نداده اید نیازی به ثبت نام نیست اما جهت اطمینان از منو سمت راست (علامت سه خط) بخش login را پیدا کرده و به اکانت گوگل خود متصل نمایید.


از این لحظه استخراج شما آغاز می شود.

 نکاتی که باید برای استخراج بیت کوین بدانید :

  •  حتما شروع به جمع آوری زیر مجموعه و ساختن تیم استخراج کنید. زیرا از این طریق درآمد قابل توجهی خواهید داشت.
  • این یک کار دسته جمعی هستش که افراد هم برای خودشون هم برای تیمشون کار میکنن. به این صورت می توانید به نتیجه برسید.
  • شما تا ۱۰ Level می توانید زیر مجموعه بگیرید که از عضوهای هر مرحله درصد خاصی دریافت خواهید کرد.
  • هر زمان که کامپیوترتان روشن است عملیات استخراج رو انجام بدید و از اعضای تیمتون هم بخواید این کار را انجام بدهند.
  • بعد از رسیدن به یک حد نصاب خاص میتونید بیتکوین رو به کیف پول شخصیتون  انتقال بدید.
  • هر چه مرورگر کمتری داخل سیستم شما باز باشد فشار بر روی cpu کمتر بوده و استخراج بیشتری انجام می شود.
  •  میتونید از خود مرورگر استخراج برای کارهای روزانه استفاده کنید که بیت کوین بیشتری بدست می آید.

آنچه در این روش برای کسب سریع درآمد مهم می باشد تشکیل مجموعه می باشد و شما باید سعی کنید از طریق کانال ها و شکبه عضو جمع کنید.

آموزش برداشت و انتقال موجودی به حساب خود:

برای این کار شما باید یک کیف پولی بسازید (آموزش ساخت کیف پول بیت کوین ) و سپس از طریق آدرسی که از آنجا دریافت می کنید به انتقال موجودی اقدام نمایید.

این روش تا کنون مورد اطمینان بوده و تصویر زیر نمونه ای از برداشت می باشد.


آموزش کامل و گام به گام به صورت رایگان در کانال تلگرامی  bitcoin3090900@  قرار دارد بنابراین برای دریافت اخبار جدید و راهنمایی های کامل عضو این کانال شوید.


سوالات متداول:

سوال : چه زمانی و چجوری به ۱ بیتکوین میرسیم ؟

✅ پاسخ : ۱ بیتکوین تقریبا 90 تا 100 میلیون قیمتش هستش و به این راحتی ها به دست نمی آید. فیلم هایی که داخل نت منتشر شده که افرادی ۱ یا ۳ بیتکوین طی چند ماه بدست آوردن تقریبا فیک هستند . ساختن عدد فیک روی صفحه کار ساده ای هست.
این مرورگر با جذب زیر مجموعه و تیم سازی میتونه درآمد ماهانه معقول و خوبی براتون داشته باشه وحتی به دارمد های چند میلیونی در ماه برسد اما احتیاج به تلاش و پشت کار دارد . شاید در هفته یا ماه های اول دلسرد کننده باشد ، اما نتایج بدست امده برای بعضی از کاربران امید بخش بوده است.

 سوال : آیا مرورگر واقعا پرداختی داره یا اسکم هست ؟

✅ بله . کاربران زیادی دریافتی داشته اند و تا کنون مشکلی در مورد این موضوع وجود نداشته است. (حداکثر ۴۸ ساعته به کیف پول  واریز می شود)

 سوال : آیا مرورگر به کامپیوتر آسیب میزند ؟

✅ پاسخ : این برنامه از قدرت CPU کامپیوتر برای استخراج استفاده میکنه . هر چقدر سرعت استخراج رو بالا ببرید میزان استفاده از پردازنده شما هم بالا خواهد رفت ، مانند خیلی از برنامه های کامپیوتری و بازی ها که از حداکثر توان کامپیوتر استفاده میکنن. اگر فکر میکنید که دستگاه شما قدرت لازم رو نداره یا زود داغ میکنه پیشنهاد میکنیم یا سرعت استخراج رو کم کنید یا تعداد ساعات استخراج در روز رو محدود کنید و به دستگاه استراحت بدید .


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آموزش بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی به زبان ساده از صفر تا صد

تمامی این آموزش ها تست شده و درحال حاضر درحال استفاده توسط خودم می باشد.


دنبال کنندگان بیانی
پیوندهای روزانه