تایتل قالب
آموزش بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی به زبان ساده


اینها 11 بهترین دوره آنلاین برای یادگیری طراحی UX در سال 2022 هستند

 

به دنبال بهترین دوره های آنلاین طراحی UX برای انتخاب هستید؟ در اینجا 11 برتر ما هستند!

در چشم انداز تکنولوژی محور امروزی، داشتن مهارت در طراحی UX می تواند شما را راه درازی ببرد.

در حالی که این امکان وجود دارد که طراحی UX را به خودتان آموزش دهید ، گذراندن یک دوره یک راه عالی برای کسب دانش لازم برای ورود به این رشته و شروع به کار است.

خوشبختانه برای شما، تعداد بی‌شماری از دوره‌های UX آنلاین در حال حاضر وجود دارد که برای طیف وسیعی از نیازها مناسب است.

هنگام انتخاب دوره طراحی UX برای سرمایه گذاری زمان، پول و انرژی خود، مهم است که اهداف خود را در نظر بگیرید.

آیا به سادگی به دنبال فرو بردن انگشتان پا در طراحی UX هستید؟ آیا می خواهید مهارت فعلی خود را توسعه دهید؟ یا آماده هستید که متعهد به تغییر کامل شغلی شوید؟

ما 11 مورد از بهترین دوره‌های طراحی UX آنلاین را برای گذراندن در سال 2021 گردآوری کرده‌ایم. خلاصه‌ای سریع از هر دوره را به شما ارائه می‌دهیم، تا بتوانید تشخیص دهید که کدامیک برای شما و اهداف شغلی شما مناسب‌تر است

1. Career oundry

برنامه طراحی UX CareerFoundry برای هرکسی که می‌خواهد در کمتر از یک سال از یک طراح UX کاملاً مبتدی به یک طراح UX آماده برای کار تبدیل شود، انتخاب مناسبی است که همه آنها با ضمانت شغلی پشتیبانی می‌شوند .

این دوره که در داخل توسط متخصصان موضوع ایجاد شده است، دارای سرعت انعطاف پذیری است و به طور کامل به صورت آنلاین تدریس می شود — در صورتی که نیاز دارید مطالعات خود را با سایر تعهدات هماهنگ کنید، آن را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند.

پس از ثبت نام، به پلتفرم آموزش آنلاین دسترسی خواهید داشت و یک معلم خصوصی و یک مربی متخصص به شما اختصاص داده می شود.

شما به تمام محتوای دوره از طریق پلتفرم آنلاین دسترسی خواهید داشت و روی پروژه های دنیای واقعی کار خواهید کرد که اساس نمونه کار حرفه ای شما را تشکیل می دهند. می‌توانید مستقیماً با یک مشاور برنامه صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد برنامه و اینکه آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

برای بررسی مستقل برنامه CareerFoundry، این ویدیو را ببینید. سینتیا، دانشجوی فعلی UX در مورد چگونگی دریافت این دوره صحبت می کند:

2. کورسرا

دوره آموزشی Coursera’s Introduction to User Experience که توسط موسسه فناوری جورجیا توسعه یافته است، یک دوره آموزشی آسان (و رایگان) است که توسط دکتر Rosa I. Arriaga رهبری می شود.

این دوره که از ویدیوهای سخنرانی، خواندنی ها و آزمون ها تشکیل شده است، تمام موارد ضروری طراحی UX را پوشش می دهد، و اگر به دنبال یک نمای کلی سریع و نسبتاً دقیق بدون یک جزء عملی شدید هستید، عالی است. سخنرانی‌ها فوق‌العاده جذاب هستند و برنامه درسی واضح و سرراست است.

این دوره 100% آنلاین است و تقریباً شش ساعت طول می کشد. در پایان، گواهی پایان کار را به عنوان گواهی شرکت دریافت خواهید کرد که می توانید آن را از طریق لینکدین به اشتراک بگذارید.

3. اشتراک مهارت

اگر فقط به دنبال آزمایش آب طراحی UX قبل از هر سرمایه گذاری قابل توجهی هستید، Skillshare ممکن است برای شما مناسب باشد. Skillshare با تمرکز بر توانمندسازی افراد برای یادگیری مهارت‌های خلاقانه با درس‌های کوچکی که می‌توانید در هر مکانی در آن جای بگیرید، ثبت‌نام و دسترسی رایگان را در وب و موبایل ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر، عضویت در Skillshare به شما دسترسی کامل به بیش از 20000 کلاس در کاتالوگ Premium پلتفرم و همچنین ویژگی‌های دیگر مانند مشاهده آفلاین را می‌دهد (هزینه حدود 83 یورو در سال).

کاربران می توانند از بسیاری از درس های طراحی UX که به صورت رایگان در این پلتفرم در دسترس هستند، انتخاب کنند، از جمله این کلاس مقدماتی UX: اصول کاربردپذیری ، که چارچوب ها، ابزارها و تاکتیک هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا تنها در 90 دقیقه یک تجربه کاربری برجسته ایجاد کنید. (شامل راهنمایی برای یک پروژه عملی).

4. آکادمی UX

دوره آموزشی طراحی UX مبتدی آکادمی UX با دروس آنلاین هفتگی، زنده و کلاس‌های کوچک، اصول اولیه تجربه کاربری را به شما آموزش می‌دهد و به شما اعتماد به نفس انجام پروژه‌های جدید، جسورانه و نوآورانه را می‌دهد.

هزینه ثبت نام بین 1050–1500 پوند (1285–1837 دلار) است، اما آنها گزینه های پرداخت ماهانه را ارائه می دهند.

این برنامه نیمه وقت هشت هفته ای که توسط معلمان درجه یک برای کمک به موفقیت شما آموزش داده می شود، شما را به طور کامل با تمام ابزارهایی که برای موفقیت در طراحی UX نیاز دارید مجهز می کند.

5. بنیاد طراحی تعامل

دوره بعدی در لیست دوره تجربه کاربر: راهنمای مبتدیان توسط بنیاد طراحی تعامل بسیار محبوب است. این یک دوره رایگان با عضویت است که هزینه آن 15 یورو در ماه است.

این دوره هفت هفته‌ای آنلاین، فراگیران را با طیف وسیعی از حوزه‌هایی آشنا می‌کند که تحت چتر طراحی تجربه کاربر قرار می‌گیرند — از اصول کاربردپذیری تا طراحی بصری.

این دوره حتی تا آنجا پیش می رود که شما را با نمونه هایی از طراحی UX خوب و بد آشنا می کند تا مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید.

این دوره با ترکیب مواد دوره های دیگر شرکت، هم مقدمه ای بر تجربه کاربر و هم پیش نمایشی از دوره های عمیق تر ارائه می دهد. بعد از هر درس، اگر موضوع خاصی علاقه شما را برانگیخته باشد، به دروسی که می توانید بگذرانید نشان داده می شود.

6. لیندا

Lynda یک پلت فرم یادگیری آنلاین مبتنی بر اشتراک است که شامل بیش از 4000 دوره است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود. هر دوره به فصل ها و ویدیوهای جداگانه تقسیم می شود که به طور متوسط ​​حدود پنج دقیقه طول می کشد.

دوره‌های محبوب طراحی UX در این پلتفرم شامل این دوره نه ساعته Advance your skills in UX طراحی است که برای کسانی طراحی شده است که به دنبال تقویت و گسترش مهارت‌های طراحی UX خود و ارتقای مجموعه خود هستند.

Lynda به کاربران جدید یک ماه رایگان ارائه می دهد، و سپس می توانید برای اشتراک اولیه یا پریمیوم اقدام کنید.

در مورد حرفه ای در طراحی UX کنجکاو هستید؟

شروع به یادگیری رایگان کنید!

7. Udemy

پلتفرم یادگیری محبوب Udemy’s Experience Design Fundamentals Course در مرحله بعدی قرار دارد. این دوره که توسط متخصص جو ناتولی تدریس می شود، یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال درک اصول اولیه طراحی UX بدون شکستن بانک است.

این دوره ده ساعته که از ویدیوهای درخواستی تشکیل شده است، و به دنبال آن تکالیفی که در آن چیزهایی را که در حال یادگیری هستید به کار می‌گیرید، به طوری که این دوره ده ساعته شما را با درک کاملی از نحوه تمرین UX — از تحقیق تا استراتژی، مجهز می‌کند.

8. SuperHi

دوره آموزشی SuperHi’s Introduction to User Experience Design با هدف آموزش مهارت هایی به مبتدیان برای ایجاد تجربیات عملی و شهودی برای کاربران مورد نیاز است. در حالی که این یک دوره مقدماتی مقرون به صرفه (149 دلار) است، دانش‌آموزان همچنان می‌توانند انتظار داشته باشند که تمام پایه‌های یک فرآیند طراحی UX تکراری را پوشش دهند — از جمله تحقیقات کاربر، قالب‌بندی سیمی، نمونه‌سازی اولیه، طراحی UI و آزمایش کاربر.

چه به دنبال شروع حرفه ای در زمینه طراحی UX باشید، چه در حال حاضر یک طراح غیر دیجیتال متمرکز هستید که می خواهید برای وب یا برنامه ها طراحی کنید، این دوره یک گزینه در دسترس و مقرون به صرفه برای دریافت یک مقدمه قوی در این زمینه است. .

9. مجمع عمومی

چه تازه وارد این رشته باشید، چه قبلاً تجربه ای دارید و می خواهید تمرین خود را رسمی کنید، برنامه طراحی UX مبتدیان همهجانبه مجمع عمومی یک انتخاب عالی است. در حالی که این یک دوره آنلاین است، نیاز به حضور تمام وقت با ساعت ثابت کلاس از دوشنبه تا جمعه دارد که به مدت 12 هفته ادامه دارد.

این دوره شما را از طریق تکنیک‌های کلیدی UX، مانند قالب‌بندی سیمی و نمونه‌سازی اولیه، راهنمایی می‌کند و همچنین به موضوعات داغی مانند طراحی خدمات و رهبری طراحی می‌پردازد. اگر با قیمت بالاتر راحت هستید و می خواهید تجربه کلاس درس را بدون رفت و آمد داشته باشید، این دوره می تواند برای شما مناسب باشد.

10. DesignLab

DesignLab با ارائه دوره های آنلاین تمام وقت و پاره وقت، مهارت های طراحی UX مورد تقاضا را از طریق یادگیری خودسرانه آموزش می دهد.

کسانی که به دنبال تغییر کامل حرفه در طراحی UX هستند، می‌توانند آکادمی طراحی UX DesignLab را انتخاب کنند ، یک برنامه آنلاین فشرده که مبتدیان را با مهارت‌های طراحی UX و پشتیبانی شغلی مورد نیاز برای یافتن شغل در این زمینه مجهز می‌کند.

به عنوان یک دانش آموز، مربی شغلی خود را خواهید داشت که پس از تکمیل دوره، شما را در جستجوی شغل راهنمایی می کند.

11. گواهی طراحی UX گوگل

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به فضای یادگیری UX، گواهی طراحی UX گوگل است. برای مبتدیانی که می خواهند یک مقدمه انعطاف پذیر و کم هزینه در UX داشته باشند، عالی است، این یک دوره کاملاً آنلاین است که در Coursera میزبانی می شود.

با هزینه اشتراک Coursera (39 دلار در ماه)، می‌توانید اصول طراحی تجربه کاربری را بیاموزید — از ایده‌پردازی و قالب‌بندی سیمی گرفته تا تحقیقات کاربر و نمونه‌های اولیه با وفاداری بالا، تکمیل پروژه‌های عملی و آزمون‌ها در حین حرکت.

منبع:

https://webkima.com/ui-ux/

38 منبع رایگان برای یادگیری UI و UX

آیا می خواهید طراحی UI/UX را خودتان مطالعه کنید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ در این مقاله از سری مقالات آموزش UI و UX…

webkima.com

https://careerfoundry.com/en/blog/ux-design/ux-design-course-online/

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آموزش بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی به زبان ساده از صفر تا صد

تمامی این آموزش ها تست شده و درحال حاضر درحال استفاده توسط خودم می باشد.


دنبال کنندگان بیانی
پیوندهای روزانه